Groepslessen

Het is bewezen dat sporten in groepsverband motiverend werkt, daarnaast verbrand je meer calorieën!
Sportkleding en sportschoenen zijn verplicht.

Aquajogging
Bewegen in verwarmd (+31 C) water . Tijdens een les aquajogging worden diverse soorten looptrainingen aangeboden en spierversterkende oefeningen gedaan. Alle grote spiergroepen in het lichaam worden intensief getraind. 30 Minuten aquajoggen staat gelijk aan 2 uur wandelen!

Bodygym
Fitness op muziek. Terwijl de (kracht)oefeningen zorgen voor een veilige en effectieve training, zorgt de muziek voor plezier en motivatie. Tijdens de training komen alle spiergroepen uitgebreid aan bod. Het verhoogt de weerstand, verbetert je conditie en is nog leuk ook!

Boks-Fit
Boks-Fit is een intensieve les van 45 minuten, gebaseerd op de training die wordt gebruikt voor boksen, gericht op fitness.

Bootcamp
Een actieve les in de buitenlucht waar je in groepsverband zowel conditie als kracht traint.
Maakt je fysiek en mentaal sterk, geeft je extra energie.

Bootcamp Low
Heb jij  zin om tot het uiterste te gaan, lekker in de buitenlucht, maar is hardlopen niet jouw ding?
Dan is ‘Bootcamp Low’ misschien iets voor jou. Een buitentraining waarbij je jouw grenzen opzoekt.
Zonder hardlopen, wel met powerwalken.

Dames bodygym
Onze deskundigen hebben een programma samengesteld waarbij rekening gehouden wordt met de leeftijd en het feit dat uw lichaam na velen jaren werken, sporten en genieten wat anders benaderd dient te worden.

Cycling
Een indoor fietstraining op een spinningfiets (soort hometrainer) met op de achtergrond pittige ritmische muziek die je naar het einde van de les begeleidt. Een pittige work out die niet voor iedereen is weggelegd!
Cycling goed voor hart en vaten, je krijgt een sterk hart, het vergroot je longinhoud en is goed voor een regelmatigere bloedsomloop en soepele spieren.

Fitness low
Oorspronkelijk is deze workout samengesteld voor patienten met Fibromyalgie. Fitness low is een groeples van 30 minuten waarbij regelmatig de workout wordt onderbreken door perioden van rust en ontspannende oefeningen.  
Heb je een blessure en wens je de draad weer op te pakken? Dan is Fitness low de ideale work out om mee te beginnen!

Pilates
Bij Pilates staan controle en correcte uitvoering centraal: de ademhaling en het bewustzijn om de juiste spieren te laten werken, vormen de basis van iedere oefening. Oefeningen waarbij stabiliteit en lichaamshouding een belangrijke rol spelen en gericht zijn op de verbetering van lichaamshouding, lichaamsevenwicht en lichaamscontrole.
Ideaal voor wie training van het lichaam en bewustwording wil combineren!

SkiFit
SkiFit is 45 minuten voorbereiden op uw skivakantie. Deze lessen worden alleen gegeven in de maanden oktober tot en met januari.

The Challenge
"The Challenge" is een uitdagingsvorm op fitnessgebied die een hoge intensiteit heeft en waarbij je een score kunt neerzetten door alle oefeningen van The Challenge uit te voeren. Dit is in circuit vorm uitgezet. De bedoeling is dat je zo snel mogelijk het circuit doorloopt en een persoonlijke tijd neerzet.
Durf jij jezelf uit te dagen tot het uiterste en ben je er ook niet vies van om te strijden tegen anderen? Doe dan mee aan deze les!
Wij dagen jou uit om het beste uit jezelf te halen!
U kunt vrij binnen lopen om The Challenge te doen op de aangegeven dagen en tijden.

Total body workout
Dit is een intensieve circuit training van 30 minuten. Het verbetert je prestatie en uithoudingsvermogen, vergroot explosieve kracht en is bevorderlijk voor de vetverbranding.