Groepslessen

Het is bewezen dat sporten in groepsverband motiverend werkt, daarnaast verbrand je meer calorieën!
Sportkleding en sportschoenen zijn verplicht.

Aquajogging
Bewegen in verwarmd (+31 C) water . Tijdens een les aquajogging worden diverse soorten looptrainingen aangeboden en spierversterkende oefeningen gedaan. Alle grote spiergroepen in het lichaam worden intensief getraind. 30 Minuten aquajoggen staat gelijk aan 2 uur wandelen!

Bodygym
Fitness op muziek. Terwijl de (kracht)oefeningen zorgen voor een veilige en effectieve training, zorgt de muziek voor plezier en motivatie. Tijdens de training komen alle spiergroepen uitgebreid aan bod. Het verhoogt de weerstand, verbetert je conditie en is nog leuk ook!

Bootcamp
Een actieve les in de buitenlucht waar je in groepsverband zowel conditie als kracht traint.
Maakt je fysiek en mentaal sterk, geeft je extra energie.

Dames bodygym
Onze deskundigen hebben een programma samengesteld waarbij rekening gehouden wordt met de leeftijd en het feit dat uw lichaam na velen jaren werken, sporten en genieten wat anders benaderd dient te worden.

Cycling
Een indoor fietstraining op een spinningfiets (soort hometrainer) met op de achtergrond pittige ritmische muziek die je naar het einde van de les begeleidt. Een pittige work out die niet voor iedereen is weggelegd!
Cycling goed voor hart en vaten, je krijgt een sterk hart, het vergroot je longinhoud en is goed voor een regelmatigere bloedsomloop en soepele spieren.

Fitness low
Oorspronkelijk is deze workout samengesteld voor patienten met Fibromyalgie. Fitness low is een groeples van 30 minuten waarbij regelmatig de workout wordt onderbreken door perioden van rust en ontspannende oefeningen.  
Heeft u een blessure en wenst u de draad weer op te pakken? Dan is Fitness low de ideale work out om mee te beginnen!

Pilates
Bij Pilates staan controle en correcte uitvoering centraal: de ademhaling en het bewustzijn om de juiste spieren te laten werken, vormen de basis van iedere oefening. Oefeningen waarbij stabiliteit en lichaamshouding een belangrijke rol spelen en gericht zijn op de verbetering van lichaamshouding, lichaamsevenwicht en lichaamscontrole.
Ideaal voor wie training van het lichaam en bewustwording wil combineren!

Power Yoga
Yoga. Een term die doorgaans nogal eens wat overtuigingen oproept; zweverig, saai, niet uitdagend, meer iets voor oudere mensen.
Onze instructor gaat jullie laten zien dat yoga heel uitdagend kan zijn en op diverse fronten letterlijk een hoop in beweging kan zetten. Door de dynamische flow waarbij intense fysieke houdingen direct na elkaar worden uitgevoerd en ondersteund worden door ademtechniek, ontstaat een vergelijkbaar effect als bij hardlopers; een soort meditatie door beweging. De houdingen in de poweryoga vormen een serie en staan niet vast; per les kan deze serie dus verschillen. Iedere les wordt afgesloten met een liggende eindontspanning.
Kom het gewoon eens ervaren en ontdek hoe je tijdens een intensieve fysieke practice tevens de eindeloze stilte binnenin kunt ervaren.

Total body workout
Dit is een intensieve circuit training van 30 minuten. Het verbetert je prestatie en uithoudingsvermogen, vergroot explosieve kracht en is bevorderlijk voor de vetverbranding.